CRM system til udgående salgSælger din virksomhed produkter? Hvis ikke, så forudsiger vi problemer de kommende år. Spøg til side. Hvis I har udgående salg f.eks. via telefon i jeres virksomhed og hvis I så også er en mindre virksomhed, så vil I sandsynligvis få rigtig meget glæde af informationen i denne artikel.
Bruger I stadig Excel?
De fleste mindre virksomheder starter deres udgående salg med et meget simpelt, måske lidt for simpelt, CRM system - nemlig et Excel ark. Eller endnu værre: Papirark!
Det kan føles fint nok, at komme i gang med salget på den måde, men hvis I, i stedet prøver et godt CRM system til udgående salg, så viser mange praktiske eksempler, at I kan se frem til en stigning i produktivitet, salg, bundlinje m.v. på mellem 20 og 60% alt efter jeres nuværende system.
Det er dermed voldsomt profitabelt og faktisk nødvendigt for jeres fremtidige succes og konkurrenceevne, at få sat det udgående salg i system, hellere idag end imorgen.
Er det ikke dyrt og besværligt?
Man kan vende den om og sige: "Er det ikke dyrt at lade være?". Men grundlæggende set nej. Via ovenstående link henviser vi til LeoCall, som kun tager ganske kort tid (minutter) at komme i gang med. Videre er det gratis at prøve i sin fulde version og så kan I hurtigt se om kostprisen for at forsætte med servicen er det værd for jer. Dette CRM system koster fra omkring 500 kr. om måneden. Så kan I selv regne på om en stigning i det udgående salg på 20 - 80% er de 500 kr. værd. Mit gæt er at det er mange, mange gange det værd.
Giv det et skud. Vi ventede selv alt for mange år inden vi gjorde det og jeg krummer stadig tæer over alt den omsætning vi er gået glip af. |